سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اهمیت سئو

موتور جستجو برنامه‌ای است که کلمات کلیدی را در پایگاه‌های اطلاعاتی وب جهانی جستجو می‌کند و در اختیار کاربرانی قرار می‌دهد که در جستجوی کلمه کلیدی مورد نظر خود هستند، مانند گوگل، یاهو، MSN و سایت، هر زمان که کلمه یا سوال و عبارتی را در جستجو جستجو می‌کنید. موتورها لیستی از وب سایت های مرتبط با موضوع شما نمایش داده می شود. اکثر این موتورهای جستجو مانند فهرست ها دارای اطلاعات طبقه بندی شده هستند. موتور جستجو وب سایت ها را به دقت رصد می کند و با مطالعه متون اصلی، از موضوع اصلی سایت ایده می گیرد و آنها را در یک پایگاه داده بزرگ نمایه می کند. 1990 1990 اولین موتورهای جستجو شروع به کار کردند، در آن زمان، مردم به موتورهای جستجو به عنوان یک لیست نگاه می کردند، سایت ها بر اساس حروف الفبا رتبه بندی می شدند، به عنوان مثال، یک صفحه AAA در بالای لیست وجود داشت. با رشد شبکه جهانی وب، این موتورهای جستجو به تدریج به الگوریتم های پیچیده تری تبدیل شدند.

چرا سئو مهم است؟

چرا بهینه سازی موتور جستجو مفید است؟ در زیر به برخی از دلایل این امر اشاره می شود:

حضور در نتایج جستجو، مشتریان زیادی را به بازدید از وب سایت شما دعوت می کند.

87? از همه بینندگان شما از یک صفحه وضعیت دارند.

91 درصد از کاربران اینترنت از موتورهای جستجو استفاده می کنند.

طبق آخرین تحقیقات، روزانه بیش از 250 میلیون جستجو در بریتانیا انجام می شود.

چه کسی به سئو نیاز دارد؟

هر وب سایتی که به سمت تجارت و تجارت حرکت می کند باید صفحات وب خود را برای موتورهای جستجو بهینه کند.

هدف نهایی یک وب سایت جذب کاربران اینترنتی است و مطالعات نشان داده است که تعداد زیادی از کاربران اینترنت وب سایت هایی را در موتورهای جستجو پیدا کرده اند.

اگر شرکت شما در نظر دارد یک وب سایت جدید بسازد یا وب سایت قدیمی خود را به روز کند، باید توجه داشته باشید که برای پیشرفت باید سئو را در اولویت قرار دهید.

به یاد داشته باشید که سئو شما را به یک رقابت بزرگ می برد و شما را به بازار معرفی می کند.